Gaming Design industri
Publiceret af dosdesign d. August 11 2015 - 17:03:25

Extended News
Gaming Design industri

Så du være en Game Designer?

Nå, først og fremmest som et spil designer, du bliver nødt til at være i stand til at tale, læse og skrive på engelsk på en temmelig god plan. Engelsk er hovedsproget i spiludvikler samfund. Alle de vigtigste bøger om spildesign og spiludvikling er skrevet på engelsk og - indtil videre - ingen editor er interesseret i at oversætte dem. Og næsten alle de mennesker gør spil og taler om spil på hjemmesider, Twitter, Facebook og andre sociale netværk skriver deres tanker på engelsk.

Et spil designer er en professionel specialiseret i at undfange og levere spil. Jobbet af et spil designer stopper ikke med at have en god idé om et spil. Det er en myte, der skal debunked. Ideen er formentlig den 1-5% af et spil designer job. Hvad er virkelig udfordrende - og hvad der virkelig definerer job - er alt det arbejde designeren gør for at sætte spillet sammen, fra den tidlige prototype til den endelige frigivelse. Den ledende spildesigner er ansvarlig for at vedligeholde og lede generelle vision af spillet.

Hvis vi taler om online gaming, har gratis online og mobile gaming selskaber implementeret nogle meget intelligente forretningsmetoder, der viser sig at være yderst vellykket for fastholdelse af spillere, engagement af nye forbrugere, og metoder til indtjening.

Gaming design studie, hvordan det går?



Computeren gaming industrien ind i en ny, mere sofistikeret æra - og så er computerspil uddannelse. Sheridan skole beliggende i Canada tilbyder nu en fireårig spil design bachelorgrad program, den eneste af sin slags i Canada. Denne banebrydende spildesign grad integrerer materiale fra flere discipliner. For at supplere centrale spil design kurser du studere: Spillehaller design og kunst, fortælling og script udvikling, 2D- og 3D-animation og rendering, programmering og teknologi, udvikling og projektledelse, spilindustrien, Kunstig intelligens, og flere ...

Som en verdenskendt leder i digitale medier og animation, er Sheridan unikt positioneret til at uddanne den næste generation af computerspil designere. Deres fakultet ekspertise, teknologi kyndige, og industrien erfaringer og kontakter tilbyde de studerende en uovertruffen fundament for spillets design karriere.

Gaming design i den virkelige verden

Game Design kurser generelt er fokus på at give anvendt, virkelige verden kompetenceudvikling. Opgaver og klasse arbejde fokus på casestudier, simuleringer og lab-projekter. Studerende er forpligtet til at udfylde en Co-op Work Term inden for branchen. De endelige semestre i programmerne er projekt-baseret, hvor de studerende arbejder i teams.
Hvis du ønsker at lære, hvordan det virkelig virker: Gen Con tiltrækker mere end 50.000 spil-entusiaster til Indiana Convention Center i USA hvert år: For spil designere, det er en enorm mulighed for at fremme nye produkter og en perfekt forsøgsområde for spil stadig er under udvikling.

Snesevis af gamere sad og krøb rundt cirkulære borde i grupper af fire eller fem fredag ​​i den første eksponering spiltest Hall. De spillede spil for timer og tilbydes feedback på hvad der virkede, og hvad der kunne forbedres.

Mange meninger bliver hørt sidst at Video spiludviklere bør oprette online spil til at løse virkelige verdens problemer såsom mobilitet og digitale problemer, fordi de er først og fremmest om regler og mekanik. Det er de ingredienser, der hjælper os med at organisere den digitale verden. Xbox næste generation konsol for eksempel det er bygget med nogle fremtidige proofing i tankerne. Det kan gøre ting, du ikke er helt klar til endnu, såsom afspilning 4K opløsning spil, film og TV.

Børn er den næste generation til gaming industrien

Ifølge Nickelodeon forskning, 34% af børn under 11 har en tablet, og de er nu en tendens til at få deres første smartphones som de kommer ind gymnasiet. Som et resultat, denne "swipe generation" problemfrit navigerer mellem den digitale og den virkelige verden, De forventer 360 leg, hvor hver platform tilføjer noget til oplevelsen.

Vi har allerede set mærker som Moshi Monsters, Bin snudebiller og Angry Birds problemfrit arbejder som fysiske legetøj, spil og merchandise; der er også stigningen i legetøj til livet genre, med Skylanders, Disney Infinity og Nintendos Amiibo tal i spidsen. Vi kan forvente flere af disse 360 ​​graders franchises, som børn bliver endnu mere vant til at navigere mellem screenet og levende underholdning